4.01.2016

KOZALAK BAYKUŞLAR

Faaliyet heveslisi bir insanım, ama yapmaya gelince hep bir erteleme, başlama konusunda bir sıkıntı var. Bu sefer elimi çabuk tuttum, kararsız kalmadan, o mu bu mu demeden, en uygun zamanı beklemeden oturdum yaptım. İşte yılbaşı tatilimden kozalak baykuşlar.


Hamileyken almış olduğum keçeler :) doğumdan önce bir şeyler yaparım diye almıştım. Taşınma, erken doğum derken fırsat olmadı, sonra değerlendiririm diye kaldırdım. Bir kaç hafta önce de ormanda yürüyüş yaparken kozalak toplamıştım, kızımla bir şeyler yaparız diye kızım daha 2 yaşında bile değil ama heves işte çok özeniyorum anne kız etkinliklerine.

Pinterest' te bu kuşları görünce çok hoşuma gitti, hazır malzemem var, yapayım dedim. Yeni yılın ilk dekorları oldular. Belki 2016 benim için ertelemeleri bırakıp, faaliyete geçme yılı olur. 

Bu siteden buldum  http://liagriffith.com/felt-pinecone-owl-ornaments/  ama bizim baykuşların ayakları kozalak parçalarından. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder